Click here for English |
Ekim - Kasım - Aralık 2024 Sayı:10 |
BUNLARI BİLİYOR MUYDUNUZ? |
• Bvlgari, 1960'larda Roma’nın "Dolce Vita" yaşam tarzını yansıtan mücevher ve saat tasarımlarıyla uluslararası alanda öne çıktı. Ünlü aktris Elizabeth Taylor, markanın büyük bir hayranıydı ve özellikle zümrüt ve elmas koleksiyonlarından seçimleriyle, Bvlgari’yi Hollywood’da bir statü sembolü, dünyada da ikonik bir konuma getirdi. • Cartier’nin "Santos de Cartier" saati, 1904 yılında havacılık öncüsü Alberto Santos-Dumont için tasarlandı. Dünyanın ilk modern kol saati olarak kabul edilen bu model, havacılar için zaman yönetimini kolaylaştırmak amacıyla yaratıldı. Kare formdaki ikonik tasarımıyla zamana meydan okuyan bir stil sunan Santos, o günden bu yana hem fonksiyonel hem de şıklık açısından yeniliklerin simgesi olmuştur. • Celine markası, 1945’te Céline Vipiana ve eşi tarafından çocuk ayakkabıları satan bir butik olarak kuruldu. Zamanla sofistike ve sade tasarımlarıyla tanınan bir lüks moda markasına dönüştü. 2018'de kreatif direktörlüğe Hedi Slimane'in geçmesiyle markanın modern ve minimal çizgileri daha genç ve dinamik bir tarza büründü, global olarak daha geniş bir kitleye hitap etmeye başladı. • Fendi’nin ikonik Karligraphy logosu, Karl Lagerfeld tarafından 1980’lerde yaratıldı ve kısa sürede Fendi’nin klasik İtalyan zarafetini simgeleyen bir sembol haline geldi. Logo, Lagerfeld’in markaya kattığı modern ve yenilikçi anlayışı yansıtırken, Fendi’nin zamansız tasarım vizyonunu güçlendirdi. • Loro Piana, dünyanın en nadir ve lüks yünlerinden biri olan Vicuña yünü ile ünlüdür. Bu yün, Peru’daki And Dağları’nda yaşayan Vicuña adlı bir lama türünden elde edilir ve sadece doğal yollarla dökülen tüyler kullanılır. Bu, yünün inanılmaz derecede yumuşak ve nadir olmasını sağlar. Vicuña yünü, “tanrıların kumaşı” olarak anılır ve Loro Piana, bu yünü işleyerek en prestijli moda evlerinden biri olarak bilinir. |
www.atu.com.tr |
|