Stevie Awards for Great Employers’dan Tip Story Mikro Öğrenme projemiz ile bronz ödül kazandık
İnsan Kaynakları alanındaki yenilikçi uygulamalarımızın bir parçası olarak, Old Bazaar mağazalarımızdaki çalışanlarımızın ürün bilgisi gelişimini desteklemek amacıyla mikro öğrenme teknolojisi olan Tip Story’i kullanarak geliştirdiğimiz projemiz, the Stevie Awards for Great Employers ödül programında ‘Eğitim Teknolojisinde En Başarılı Uygulama’ kategorisinde Bronz ödül kazandı. Stevie Awards for Great Employers ödül programı, her yıl insan kaynaklarındaki yeni uygulama ve araçlarla sektörün en iyilerini belirleyerek İK alanındaki trendlere yön veriyor.
Tip Story Mikro Öğrenme projemize bir ödül de Brandon Hall’dan!
Old Bazaar mağazalarımızdaki çalışanlarımızın ürün bilgisi gelişimini desteklemek amacıyla kullandığımız Tip Story Mikro Öğrenme projemiz ile Brandon Hall HCM Excellence Awards’da “Best Learning in the Flow of Work” kategorisinde Bronz ödül kazandık. Brandon Hall Excellence Awards, her yıl insan kaynakları, eğitim ve gelişim, yetenek yönetimi gibi alanlarda mükemmeliyet gösteren projeleri ve uygulamaları ödüllendirerek, sektördeki yenilikçi yaklaşımları teşvik eden bir ödül programı.
Bodrum operasyonumuz Yaz Partisi’nde bir araya geldi
Bodrum operasyonumuz Happy Day etkinlikleri kapsamında tüm çalışanlarının katılımıyla yaz partisi organize etti. Bodrum’da ‘Arkadaşlar İçin’ mekanında 12-14 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen etkinliklerde, tüm çalışanlarımız canlı orkestra eşliğinde karaoke yaparak keyifli vakit geçirdi.
Muharrem ayına özel aşure dağıtımı yapıldı
Genel müdürlük, Ankara, Bodrum, İzmir ve Gazipaşa operasyolarındaki çalışanlarımıza muharrem ayı dolayısıyla aşure dağıtımı gerçekleştirildi.
Riga operasyonumuz yaz etkinlikleri kapsamında beyaz konseptli piknikte bir araya geldi
Tüm çalışanların beyaz giysilerle katıldığı Letonya Beyaz Piknik Yaz Partisi; eğlenceli aktiviteler, DJ performansı ve danslarla renklendi. Keyifli vakit geçiren Riga ekipleri, akşam saatlerine kadar Esena bahçelerinde günün tadını çıkardı.
Riga’da yeni Order&Collect servisimiz başladı
ATÜ Duty Free olarak, müşterilerimize daha iyi hizmet sunmak üzere geliştirdiğimiz ve yaygınlaştırdığımız ön sipariş servislerimizden Order&Collect’i yurt dışı operasyonlarımızdan Riga’ya taşıdık. Order&Collect ile artık Riga Havalimanı’ndaki müşterilerimiz, uçuştan en az 24 saat öncesine kadar verecekleri çevrim içi siparişlerin ardından havalimanında ödeme yaparak ürünlerini uçuş öncesi hızla teslim alabilecekler. Ayrıca, seyahat dönüşünde evlerine en yakın noktadan ürünlerini almak isteyen müşterilimize, seçtikleri Omniva dağıtım noktasından bir haftaya kadar güvenle teslim alma seçeneği de sunuluyor.
Dünya Ralli Şampiyonası 2024 heyecanını Riga’da yaşadık
Letonya'nın bu yaz ilk kez ev sahipliği yaptığı Dünya Ralli Şampiyonası’nda, ATÜ Duty Free ve TAV Havalimanları desteğinde Letonya etabında yarışan pilotumuz Kerem Kazaz, Letonya WRC3 kategorisinde inanılmaz bir başlangıç yaparak ikinciliği elde etti. Dünya Ralli Şampiyonası işbirliğimizle ayrıca, şampiyona heyecanını mağazamıza da taşıyarak gerçek bir yarış otomobilini aktivite alanımızda şampiyona süresince sergiledik.
ISO 27001:2013 Bilgi Güvenliği Sertifikasını almaya hak kazandık
ATÜ Duty Free’nin yönetim sistemleri kapsamında yürüttüğü projesiyle, uluslararası bir endüstriyel denetim ve sertifikasyon hizmetleri sağlayıcısı olan TÜV Rheinland Türkiye tarafından gerçekleştirilen denetimler sonucunda ISO 27001:2013 BGYS sertifikasyonunun sahibi olduk. Proje ile genel müdürlük ve tüm yurt içi operasyonlar genelinde bilgi güvenliği alt yapısı ve dokümantasyon adımlarının tamamlanması için detaylı bir süreç yönetimi gerçekleştirildi. Sertifikamız ise düzenlenen törenle takdim edildi. Törene; ATÜ İş Destekten Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Pınar Şener Harput, Yönetim Sistemleri ve Sürdürülebilirlik Direktörü Murat Şen, Bilgi Sistemleri Koordinatörü Caner Atasoy ve projede görev alan çalışma arkadaşlarımız katıldı.
Yeni Kazakistan operasyonumuzda oryantasyon eğitimleri gerçekleştirildi
Kazakistan operasyonumuzda göreve yeni başlayacak olan çalışma arkadaşlarımızın katılımıyla oryantasyon eğitimleri gerçekleştirildi. 9-13 Temmuz tarihleri arasında Almatı Novotel’de gerçekleşen eğitimler, Türkiye’den görevli olarak giden iç eğitmenlerimiz tarafından verildi.
Great Place to Work sertifikalarını bir kez daha almanın gururunu yaşıyoruz
Kurum kültürü konusunda küresel ve bağımsız bir otorite olan Great Place to Work Enstitüsü’nün düzenlediği çalışan deneyimi araştırmasında, sizlerin değerlendirmeleri sonucunda yüksek güven kültürüne sahip iş yeri kriterlerini karşılayarak “Great Place to Work” (GPTW) sertifikalarını bu sene de almaya hak kazandık.